GOEDE KERST EN FIJN NIEUWJAAR 2015 TOEGEWENST! - Reisverslag uit Koudekerk a/d Rijn, Nederland van carla klaveren - WaarBenJij.nu GOEDE KERST EN FIJN NIEUWJAAR 2015 TOEGEWENST! - Reisverslag uit Koudekerk a/d Rijn, Nederland van carla klaveren - WaarBenJij.nu

GOEDE KERST EN FIJN NIEUWJAAR 2015 TOEGEWENST!

Door: carla13

Blijf op de hoogte en volg carla

24 December 2014 | Nederland, Koudekerk a/d Rijn

Lieve iedereen,
Laatste stukje in 2014. Ik ben weer in Koudekerk tot 6 Januari 2015.
Een heel kort stukje omdat ik alleen iedereen fijne feestdagen wil wensen. Ook een ieder die niet van de feestdagen kan genieten vanwege familie-omstandigheden of ziekte.

Ook heb ik nog wat foto`s geplaats van de kwekerij waar ik het laatst geholpen heb.Dat was een hele leuke plek met werk waar ik echt van genoten heb.
In Januari ga ik naar Zuid-Spanje vlakbij Malaga. Dat wordt weer een spannend avontuur. ik heb er erg veel zin in. Mensen,grijp je kansen om NU iets te gaan doen met je leven waar je hart vol van is. Niet wachten tot later of uitvluchten verzinnen voor van alles en nog wat.
Foto`s volgen morgen.
Veel liefs en groetjes Carla

• 24 December 2014 - 12:46

Sanny:

Beste Carla.

Wat een genieten. !!! Nu even rust en gezelligheid in Koudekerk en w.s. ook in familiesfeer.,
    Heel gezellige kerstdagen toegewenst . Een rustige jaarwisseling en voor 2015 je plannen uitwerken.
    Je zit boordevol reislust, ideetjes etc.
    zoals je zelf schrijft : Maak je dromen waar. !!!

Groeten uit hazerswou en tot een volgend bericht.
    Sanny.

• 25 December 2014 - 23:56

Dinant:

Hallo Carla,

Er is al één dag voorbij maar in ieder geval nog een goede tweede kerstdag
    en natuurlijk de andere dagen die weer anders zijn dan je gewend bent de laatste tijd.
    Fijn dat het weer een goede plek was en leuk werk vooral.

De volgende plannen klinken ook niet verkeerd, iets meer de zon opzoeken is
    natuurlijk wel heerlijk.

Succes met alles en gezondheid voor het nieuwe jaar,
    lieve groetjes tiede en dinant.

• 26 December 2014 - 00:09

Els Van Hattem:

Dag Carla,

Bedankt voor je lieve wensen!
    Fijne feestdagen!

Gezondheid, liefde en geluk voor 2015!
    Ik hoop dat je nog héél véél fantastische plekken op deze aarde mag bezoeken.

Lieve groet,
    Ook namens Piet van Els

• 26 December 2014 - 12:31

Wout En Ineke:

Dag Carla,
    Tussen alle drukte in wensen ook wij jou heel goede dagen in de familiekring en een inspirerend en hoopvol Nieuwjaar toe! Er lokken weer nieuwe avonturen zo lezen we en dat levert ongetwijfeld opnieuw mooie en leuke reisverslagen op waar je volgers dan ook weer van kunnen genieten. En dus zeggen we: Tot horens!
    Een lieve groet van Wout en Ineke vanuit een zonnig Houten.