Katten,Kippen en more katten, - Reisverslag uit Argentan, Frankrijk van carla klaveren - WaarBenJij.nu Katten,Kippen en more katten, - Reisverslag uit Argentan, Frankrijk van carla klaveren - WaarBenJij.nu

Katten,Kippen en more katten,

Door: carla13

Blijf op de hoogte en volg carla

17 September 2014 | Frankrijk, Argentan

Hallo lieve vrienden en familie,
Mijn eerste stukje over mijn avonturen in EUROPA,nu zit ik in
Frankrijk. Vlakbij Argentan. Ik ben hier nu 3 dagen en het weer is verrukkelijk. Zon en en gezond buitenleven. Ik woon nu bij een
Nederlands stel die een apart soort van katten fokken. Ze wonen op een groot domein waar 2 huizen staan. Achter op de heuvel hebben ze grote hokken met buitenverblijven gebouwt voor hun katten. Ze hebben een speciaal fokprogramma voor wilde Serval-
katten. Die kruisen ze met gewone huiskatten en dan krijg je
Savanne katten met mooie getekende vacht. Er is ook een serval-kater aanwezig hier,echt een wild dier. Hij heeft wel de vrijheid van een groot buitenverblijf en een binnenhok. In totaal wonen er 13 katten,klein en groot. Ik help mee ze te voeren en te verzorgen. Ze eten gehakt vermengt met blikvoer en elke dag een rauwe kippepoot. Ze worden als huiskatten gefokt,dus je kan de meeste wel aaien.
Morgen zal ik wat foto`s toevoegen.
Ik woon met een Engelse vrouw samen in een eigen huis met alles erop en eraan. S`Avonds eten we samen met het echtpaar.
Overdag verzorgen we de katten,kippenkasteel en de moestuin.
In het grote huis ruimen we kamers op. We hebben veel vrije tijd.
Het is echt ontspannen hier, lezen bij het zwembad,bbq,knuffelen bij de jonge katten,spelen met de honden,wandelen.koken enzv..
Er is vlakbij een mooi klein dorpje, goede wandelroutes en alle
winkels die je nodig heb.
Volgende keer meer over dit mooie plekje,
Groeten vanuit Petit Lebon,

Groetjes!

• 17 September 2014 - 22:46

Els Van Hattem:

Lieve Carla,

Wat fijn te horen dat je het al zo goed naar je zin hebt in het mooie Frankrijk!
    Ben benieuwd naar de foto's van alle diertjes, de omgeving en de huizen.

Geniet ervan!

Groetjes,
    Els

• 18 September 2014 - 08:35

Hannie:

Hoi Carla,
    Wat een fijn begin!
    Je was er aan toe wat meer vrije tijd.
    Geniet ze! Hannie.

• 18 September 2014 - 09:03

Nella :

Hee Carla,

Joepie..........daar gaat ze weer en wij reizen wéér mee! Bij voorbaat al dank.
    Ik lees je mooie ambitie om te reizen tot het moment dat we 60 worden, haha, ik moet er nog niet aan denken alhoewel op de manier waarop jij het doet...... We hebben het erover gehad!
    Fijn om te lezen dat je al 'geland' bent in datgene waar je naar op zoek was, schrijf ik nu. Je hebt het gevonden, een mooi begin.
    Katten en kippen, zon en buitenleven, je doet het GOED!
    Geniet ervan, ik twijfel er niet aan dat je dat doet.
    Tot het volgende verhaal,

Uit het oog, in het hart,
    Martien&Nella

• 18 September 2014 - 12:38

Laura:

Wat leuk om weer mee te lezen met je belevenissen.
    Het klinkt erg leuk om tussen de katten in Frankrijk te zijn.
    Geniet er van!
    groetjes,
    Laura

• 18 September 2014 - 17:22

Nely:

Ha, die Carla,
    Zo je bent dus op de plaats van bestemming en direkt al een enthousiast verhaal!
    Fijn om te lezen dat je het nu al naar je zin hebt, geniet van de vrijetijd momenten maar ook van de nieuwe contacten,
    Groet Nely

• 18 September 2014 - 22:52

Gerda:

Hallo Carla.

Wat fijn om te lezen dat je het daar goed hebt en lekker veel uurtjes voor jezelf .

Geniet er van.

• 19 September 2014 - 19:42

Dinant:

Hai Carla,

Een gezellig "woon/werk" plekje zo te lezen en waar je vorige week de foto's van liet zien,
    waardoor ik me er een beetje een voorstelling van kan maken.

Leuk dat je je eigenlijk al zo "thuisvoelt" voor zover ik kan begrijpen uit je verslagje.

In ieder geval plezierige voortzetting alvast gewenst de komende tijd daar hoor.

groetjes dinant.

• 20 September 2014 - 14:29

Wout En Ineke:

Hallo Carla,
    Zojuist teruggekeerd van onze familievakantie in de Gaume (België), treffen we jouw bericht. Je bent dus weer aan het reizen geslagen en zo te lezen, heb je de smaak al direct weer te pakken. We hadden ook niet anders verwacht. Deze keer is het anders dan de vorige keer want toen was het natuurlijk na je verlofperiode gelijk weer aan de slag achter de kerk. Nu ben je echt vrij om te gaan en te staan waar je maar wilt en dat was eigenlijk ook je bedoeling. We gaan je net als de vorige keer aandachtig volgen en hopen dat je ons weer weet mee te nemen op je avontuur door Europa. De mensen in Koudekerk zullen je ongetwijfeld missen maar gelukkig geef je ons de kans met je mee te reizen. Carla, geniet van alle nieuwe indrukken en ontmoetingen en tot een volgend reisverslag!
    Een hartelijke groet vanuit Houten, Wout en Ineke.

• 20 September 2014 - 14:29

Wout En Ineke:

Hallo Carla,
    Een hartelijke groet vanuit Houten, Wout en Ineke.

• 27 September 2014 - 17:08

Wil:

Hé Carla,

Dat ziet er net verkeerd uit ! Leuk dat het daar zo relaxed is, dat is wel wat anders dan koffie en thee schenken en de klok luiden.
    Geniet van je vrijheid en avontuur.
    Ik blijf je met belangstellng volgen;

Groet uit een ook nog steeds zomers Hazerswoude; Wil

• 27 September 2014 - 19:53

Leni Van Stam-Teeuw:

Lieve Carla.
    Na je afscheidsfeest weer bijgekomen?
    Je hebt gelukkig veel vrijetijd, lekker onder een boom gaan zitten en alles nogeens overdenken!
    Ik moet er niet aan denken, met al die katten, hoe bijzonder ze ook zijn!
    Je bent dus lekker bezig:, jij in Frankrijk en ik afgelopen week in Friesland.
    Ga nu jou volgen en genieten van je avonturen!
    Liefs Leni.

• 01 Oktober 2014 - 19:50

Jan En Esther Van Klaveren:

Hoi Carla,

eindelijk tijd om te reageren. wij zaten nog ff in Barcelona.
    Wat mooi zeg waar je nu zit. Ziet er super uit.
    En schitterende katten terwijl ik toch echt een hondenmens ben ;-)
    Ben heel benieuwd naar de volgende verslagen.

Gr Esther X