onverwachts naar huis! - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van carla klaveren - WaarBenJij.nu onverwachts naar huis! - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van carla klaveren - WaarBenJij.nu

onverwachts naar huis!

Door: carla13

Blijf op de hoogte en volg carla

11 Oktober 2014 | Nederland, Alphen aan den Rijn

beste lieve mensen,vrienden en familie,
Van de week slecht bericht ontvangen van het thuisfront. Met mijn vader gaat het slecht. Hij ligt nu op bed in de huiskamer en mijn moeder kan alle zorgen niet meer aan. Eet en drinkt weinig en wil eigenlijk niet meer zo verder leven. Bijna blind,hartfalen,loopt niet meer,dementie enzv..
Ik ben gisteren,Vrijdag 10 Okt. thuisgekomen en blijf voorlopig
bij mijn ouders wonen om voor mijn vader te zorgen samen met de thuiszorg en mijn broers. Geen nieuw adres in Frankrijk,maar een nieuw adres in Nederland,wel met kost en inwoning.
Ik heb nog tijd genoeg om later op avontuur te gaan. Mijn mobiel
nr. is 06-47118885, email is csmklavers@hotmail.com
Alleen zo ben ik te bereiken. Het komt zoals het gaat.
Ieder een hartelijke groet van Carla

• 11 Oktober 2014 - 19:38

Nella:

Lieve Carla,
    Tja....je was er al een beetje bang voor dat dit zou gebeuren. Je reis is gestart en krijgt nu een Nederlands vervolg. Wat prachtig dat je dit zo hebt besloten(maar ik verbaas me er helemaal niet over) en je schrijft het ook; het komt zoals het gaat. Carla, de nuchterheid zelve!
    Geniet van de goede momenten die er nog zullen zijn, deel de zorg en rijg herinneringen aan je reis(levens)ketting, je zal er nooit spijt van krijgen.
    We leven met je mee en wensen je kracht en sterkte, we blijven je volgen. We spreken elkaar en de deur staat altijd open.
    Veel liefs, Martien&Nella.

• 11 Oktober 2014 - 21:51

Laura:

Mooi dat je dit nu gaat doen.
    Veel sterkte komende tijd.
    Groetje, Laura

• 12 Oktober 2014 - 19:13

Dinant:

Ha die Carla,

Ik heb vrijdag nog aan je gedacht dat je "eerste" Franse reis/werk ervaring er alweer op zit.
    En hoe spannend het zou zijn voor je om naar het volgende adres te vertrekken!

Niet te bedenken dat je uiteindelijk zo dicht in de buurt zit, maar met een heel ander doel
    en gevoel . Het zal ongetwijfeld moeilijk voor je zijn geweest maar we kunnen het goed
    begrijpen dat je deze beslissing genomen hebt.
    Wij wensen je hierbij dan ook heel véél sterkte, wijsheid en kracht toe met elkaar de komende
    tijd hoor.

We denken aan je,

lieve groetjes tiede en dinant.

• 13 Oktober 2014 - 14:21

Karin:

He Lieve Carla,

Wat jammer dat je terug moest komen, maar volkomen begrijpelijk.
    Het betekend dat het idd niet goed gaat en dan wil jij er zijn heb je altijd gezegd.
    Veel sterkte en geniet van alle momenten die jullie nog samen kunnen meemaken.

Groetjes Karin

• 15 Oktober 2014 - 23:58

Els Van Hattem:

Dag Carla,

Triest dat het met je vader zo slecht gaat. Erg jammer net op reis en nu al terug moeten komen.
    Carla wel een wijs besluit. Hopelijk komt er nog genoeg tijd om te reizen en te genieten.

Sterkte, wijsheid en kracht gewenst voor jou en je familie.

Lieve groet,
    Piet en Els

• 16 Oktober 2014 - 13:47

Herman En Corrie:

Hallo Carla,

We hebben je reiservaringen tot nu toe gevolgd en het zag er allemaal geweldig uit. Mooi huis, leuke mensen. En fantastische omgeving met veel dieren. Je had het volgens ons daar bijzonder getroffen en hebben dan ook genoten van je leuke manier van vertellen. Heel jammer dat je nu al weer terug moest keren, maar wat eerst komt, komt eerst. We wensen je sterkte met de zorg voor je ouders en hopen dat alles zich nog ten goede zal keren.

Met lieve groet,
    Herman en Corrie